Impian Aku Nak Jumpa Pelacur

10:18:00 PM



Tiba-tiba malam ni aku ada impian berkobar-kobar. Malam macam ni impian aku rasanya sukar dicapai melainkan aku bertindak sekarang. Aku rasa mahu pergi ke sarang pelacur. Itu impian aku.
"Wah?! Impian kau pergi ke tempat sarang pelacur? Untuk apa kau pergi ke sana hah?"
Sebab ini adalah impian aku untuk berjumpa dengan pelacur-pelacur dekat sana. Rasanya tak mustahilkan? Bukan aku nak melanggan mereka pun. Aku cuma mahu pergi ke sana sahaja. Untuk capai impian aku.
"Apa objektif kau hah?"
Aku mahu tengok pelacur melayu. Aku akan cuba dekati mereka. Kalau boleh aku mahu bersama dengan pelacur melayu ni. 
"Untuk apa kau mahu berjumpa dengan pelacur melayu ni?
 Untuk apa ya? Aku nak mengorat mereka lah. Itu impian aku. Mungkin aku akan tanya mereka macam ni :
  1. Boleh aku tahu nama penuh awak?
  2. Boleh aku tahu berapa income awak?
  3. Boleh aku tahu berapa lama awak bekerja?
  4. Boleh aku tahu awak agama apa?
  5. Boleh aku tahu berapa kali awak solat?
Mungkin ini pertanyaan aku kepada mereka. Itu impian aku. Rasanya tak salah kot aku pergi sekarang? Boleh tak? Aku mahu pergi capai impian aku je. Lepas aku pergi ke sana aku nak jumpa sorang demi sorang pelacur melayu ni. 

Rasanya aku nak tepuk dahi mereka satu persatu. Rasanya boleh tak aku capai impian aku ni? 


Nota Kaki :
Okjektif aku cuma satu je nak kasi depa sedar lah sebelum depa mampos. 

Wanz Mejuez :
Rasanya makin lama makin bertambah melayu kita jadi pelacurkan? Nak duit banyak? Nak kaya cepat? Silalah jadi pelacur. 

Lepas jadi pelacur mai datang kat aku. Aku nak tepuk dahi ang sikit. Nanti aku kasi duit lah. Berbayar kot! 
Mahu?

You Might Also Like

6 komen

  1. Teringin juga mendekati mereka. Aku nak tanya lagi satu soalan, kenapa pilih untuk melakukan kerja macam tu?

    ReplyDelete
  2. hahaha.. kasi tepuk dahi sampai lekat kesan..soalan2 tu boleh tambah lagi tu.. MO boleh sedekahkan baju kurung kat depa..hihihi

    ReplyDelete
  3. saya pun sama.saya teringin mengkaji tingkah laku manusia atau spesifiknya golongan di atas. ingin sekali saya mengetahui kisah mereka.

    ReplyDelete
  4. gua nak melacurkan 1001 soalan untuk mereka. mereka nak bayar tak?

    ReplyDelete
  5. aku nak ikut jugak..nak bagi pelempang sekor2..

    ReplyDelete
  6. Terima kasih untuk blog yang menarik

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Follower